محیطی مناسب برای آموزش و پرورش فرزندان شما

کادر اجرایی و آموزشی دبستان دخترانه ماه و مهتاب در کنار مسائل آموزشی، به سلامت روانی دانش آموزان نیز نگاهی ویژه دارد.
از دیدگاه این کارشناسان یکی از تاثیر گذارترین موارد در سلامت روانی دانش آموزان در طول دوران مدرسه ، محیطی است که دانش آموزان در آن آموزش می بینند.
بر مبنای این اصل، فضای فیزیکی مجموعه ي ماه و مهتاب به گونه ای طراحی شده تا فرزندان شما تجربه ای متفاوت و به یاد ماندنی از فضای آموزشی را تجربه کنند.
حداکثر استفاده از فضای مدرسه برای ایجاد محیطی مفرح برای کودکان، ایجاد فضای ورزشی مناسب، رنگ آمیزی زیبا و شاد در حیاط مدرسه و کلاس ها، رعایت نکات بهداشتی در سرویس های بهداشتی و آب خوری ها و ... ، همچنین ایجاد فضای سبز بسیار زیبا در محیط مدرسه و رعایت نکات ایمنی ( پسول های آتش نشانی و...) فقط بخشی از تلاش این مجموعه برای فضای فیزیکی مناسب با روحیات فرزندان شماست.

http://mahomahtab.ir/portal/images/mahomahtab.png



آموزش در فضایی شاد و مفرح

کادر آموزشی دبستان دخترانه ماه و مهتاب معتقدند برای رسیدن به نتایج آموزشی بهتر، امکانات فیزیکی، فرصت های دیگری نیز به منظور ایجاد شرایط مناسب آموزشی برای فرزندان شما فراهم شده است، این فرصت ها عبارتند از :
برای مفرح کردن فضای مدرسه پخش موسیقی های مخصوص کودکان در زنگ های تفریح و انجام حرکات ورزشی ، حذف رقابت های ناسالم با تغییر رویکرد های ارزشیابی ، ایجاد ارتباط عاطفی میان دانش آموزان و پرسنل و ...
البته همه این موارد فقط بخشی از تلاش این مجموعه برای فراهم آوردن فضایی شایسته فرزندان شماست.
در کنار این موارد باید به استفاده از تجهیزات آموزشی و ورزشی استاندارد از جمله آزمایشگاه و کتابخانه مجهز و استفاده از نشریه های هفتگی وماهانه کودکان در کنار زیر ساخت های فن آوری اطلاعات در مجموعه ی ماه و مهتاب اشاره کرد. به طور کلی همه چیز در این مجموعه به گونه ای در کنار هم چیده شده تا بحث آموزش و پرورش فرزندان شما بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

 

photo2016-10-1413-59-09
photo2016-10-1413-58-47
photo2016-10-1413-59-12
photo2016-10-1413-59-18
photo2016-10-1413-59-24
photo2016-10-1413-59-21
photo2016-10-1413-59-28
photo2016-10-1413-59-31
photo2016-10-1413-59-34
photo2016-10-1413-59-37



در ماه و مهتاب تجربه حرف اول را می زند

در انتخاب کادر آموزشی مجموعه ماه و مهتاب ، تلاش شده کارشناسان و آموزگارانی با تجربه آموزش و پرورش گرد هم جمع شوند. آشنایی با متون مختلف درسی ، فنون مدریت کلاس و کاربرد روانشناسی در تدریس ، بخشی از ملاک های انتخاب کادر آموزشی مجموعه ماه و مهتاب است. تعامل مناسب میان آموزگاران هم پایه برای تبادل نظرات و تجربیات ، استفاده از منابع مفید آموزشی ، برگزاری سمینارها ، کار گاه های آموزشی ( در پایه اول و دوم ) از تالیفات مدریت دبیرستان و در پایه های سوم به بالاتر از کتابهای استاندارد ، بخش دیگری از فعالیت های گروه آموزشی این دبستان است . در کنار این فعالیت ها باید برگزاری آزمون های تیزهوشان ، استفاده از روش های نوین آموزش و جدا شدن از روش های سنتی ، آموزش گروهی و استفاده از رویکرد های ارزشیابی کیفی را هم به روش های پیشین اضافه کنید.



آموزش بر مبنای فن اوری اطلاعات

در کنار تمام امکانات و فرصت های آموزشی ، کادر اجرایی این مجموعه فرصت ها و زیر ساخت های فن آوری اطلاعات را نیز برای بالا بردن توان تحصیلی و کیفیت آموزشی دانش آموزان فراهم کرده اند . این فرصت ها عبارتند از :

سایت اینترنتی مجموعه به نشانی : www.MahoMahtab.ir
اینترنت پر سرعت بی سیم (وایرلس) به منظور کمک به آشنایی دانش آموزان با فن آوری های آموزشی روز دنیا
سایت کامپیوتری مجهز ، به منظور بهره گیری از ابزار کمک آموزشی در کنار تدریس معلمان برای مفهومی و عمیق تر درس و مفاهیم و نیز آموزش رایانه به دانش آموزان

و بلاخره سیستم دوربین مدار بسته در مناطق حساس همچون حیاط مدرسه و راهرو ها با هدف حفظ امنیت و سلامت هر چه بیشتر مدرسه و امکان نظارت آنلاین مربیان مدرسه از طریق وب سایت دبستان.



پرورش پا به پای آموزش

در مجموعه ماه و مهتاب بحث پروش دانش آموزان پابه پای آموزش آن ها مطرح است ، به همین منظور برای غنی سازی برنامه های پرورشی با در نظر داشتن وجوه ملی ، مذهبی و آموزشی ، برگزاری اردو های تفریحی و آموزشی در کنار مشارکت دادن دانش آموز در جشن ها و مراسم صبح گاهی ، یکی از برنامه های عمده این مجموعه است . برگزاری مسابقات متنوع هنری ، دینی، ورزشی و علمی برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان ، برگزاری کلاس های متنوع هنری ، دینی ، ورزشی و علمی در کنار برنامه های آموزشی نیز ، از دیگر فرصت های پرورشی مجموعه غیر دولتی ماه و مهتاب است .

 

درباره ما

ماه و مهتاب | مدرسه خلاقیت، هوشمندی و نشاط .

آدرس: پاسداران، پایدارفرد، گلستان پنجم (شهید موسوی)، پلاک 205

ایمیل: info@mahomahtab.ir

تلفن: 02122779700

Top